soulreaper
Legacy Member
Vriend heeft zich een Toshiba Qosmio X770 gekocht, zit Nvidia 3D op. Er zitten enkele samples van films bij(Despicable me,die animatiefilm met die uilen en Step-up 3D) Als je ze aanklikt dan krijg je windows media player en het beeld is in 2 gedeeld. Doch als ik de bril opzet zien we geen enkel verschil? Is dit normaal? Volgens mijn weten staat de 3d Software aan, aan de andere kant is dit de eerste x dat ik zo een laptop in mijn handen heb,dus ben ik er niet zo in thuis.
Alvast bedankt.
Niemand?
Alvast bedankt.
Niemand?