forke
Legacy Member
Ik heb enkele reviews gelezen van deze koeler en hij komt er wel goed uit, maar ik zou graag weten als er hier mensen zijn die deze koeler zelf al gebruikt hebben, of betere alternatieven hebben.
Trouwens een extra vraagje, ik zou eventueel het voltage op men agp-slot verhogen (leadtek 6800nu) vanaf wanneer wordt het gevaarlijk om beschadiging te hebben?
Trouwens een extra vraagje, ik zou eventueel het voltage op men agp-slot verhogen (leadtek 6800nu) vanaf wanneer wordt het gevaarlijk om beschadiging te hebben?

the huge bitch.
...