drahadaxa
Legacy Member
Hey,
ik zit met een vervelend probleem. Ik had een oude HP dv9000 liggen die heel traag werkte en vlug warm werd. Ik heb deze dus geopend en alle onderdelen eruitgehaald en "afgestoft".
Er zat heel wat stof in de fan en de thermal paste op de cpu was helemaal weg.
Dus heb ik nieuwe koelpasta op de cpu en gpu gedaan. Alles mooi dicht gedaan, zonder problemen.
Maar nu wou ik de notebook terug opstarten, maar deze blokkeert of toont niets.
De power-knop werkt, alle lichtjes branden: deze van de touch-knoppen, de led's die aangeven dat de computer aanligt, dat de batterij opgeladen wordt en dergelijke gaan ook. Ik hoor de fan lichtjes aanslaan en de dvd-tray gaat open en dicht, deze slaat zelfs aan, wanneer er een cd inzit.
Het probleem is dat het scherm zwart blijft. Men kan niets zien, zelfs als je er een sterk licht tegenhoudt...
Heeft iemand een idee wat er misgegaan is?
Thx & Grtz
Drahadaxa
ik zit met een vervelend probleem. Ik had een oude HP dv9000 liggen die heel traag werkte en vlug warm werd. Ik heb deze dus geopend en alle onderdelen eruitgehaald en "afgestoft".
Er zat heel wat stof in de fan en de thermal paste op de cpu was helemaal weg.
Dus heb ik nieuwe koelpasta op de cpu en gpu gedaan. Alles mooi dicht gedaan, zonder problemen.
Maar nu wou ik de notebook terug opstarten, maar deze blokkeert of toont niets.
De power-knop werkt, alle lichtjes branden: deze van de touch-knoppen, de led's die aangeven dat de computer aanligt, dat de batterij opgeladen wordt en dergelijke gaan ook. Ik hoor de fan lichtjes aanslaan en de dvd-tray gaat open en dicht, deze slaat zelfs aan, wanneer er een cd inzit.
Het probleem is dat het scherm zwart blijft. Men kan niets zien, zelfs als je er een sterk licht tegenhoudt...
Heeft iemand een idee wat er misgegaan is?
Thx & Grtz
Drahadaxa