Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

brechtvm zei:zoveel threats als vragen -> ik leer dus ierdere keer bij hé
das denk ik wel de bedoeling van het forum
elkaar helpen...
ik post ook op anderen hun threats,dit zie je mss niet zo rap
tis een kwestie van geven en nemen...
vinteg zei:zaag gewoon die coolblok van die cooler in stukskes, ge moet wel weten da ge u garantie dan kwijt zij, of ze verminderd. dusja of zo een zalman blokske, das nogt beste en kost mer 7€






bij mij nogtans wel, men nb is hier idle evenwarm als menne cpu(32°) dus gezond noem ik da ni echt :doh:easypanic zei:Geen drastische verbetering, die NB's bij a64 worden niet zo warm .
Davion zei:Bij mij was dit NIET de 2de temp in ASUSProbe, ik heb er van men fancontroller een accuratere tempsensor opgeplakt en die zegt toch snel 45° als ik men koeling niet verder opendraai...
brechtvm zei:zoveel threats als vragen -> ik leer dus ierdere keer bij hé
das denk ik wel de bedoeling van het forum
elkaar helpen...
ik post ook op anderen hun threats,dit zie je mss niet zo rap
tis een kwestie van geven en nemen...