Archief - Nieuwe medion pc reset uit zichzelf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_-Y-_

Legacy Member
We hebben thuis de nieuwen aldi pc, maar als ik flight simulator of vice city speel gebeurt het soms dat hij uit zichzelf gewoon herstart, zonder foutmelding. Waaraan kan dit liggen? 3dkaart, voeding, overhit??

CubeCuyp

Legacy Member
oververhitting inderdaad.... doe die kast es open en kijk eens of er een outtake fan steekt vanachter.

Als da niet het geval is zou ik hier op't forum een 80mm fan kopen en die daar zetten, zal uw temperaturen 10° ofzo laten zaken.

Greetz

Retro.Johnson

Legacy Member
de nieuwste pc heeft da idd. dnno waaraan het ligt, maar ik heb het ook

den Acid Burn

Legacy Member
waar zijn die hevige voorstanders van die fantastische aldi computers nu??
ik mocht geen verkeerd woord zeggen want het was niet waar...

bandicoot

Legacy Member
@Acid Burn, mij geen probleem zenne, ik steek der gewoon nen ander koeler in

mabukay

Legacy Member
Het zou wel een serieus grote fout zijn moesten alle nieuwe aldi pc's hier mee te maken hebben, zal de reputatie van Medion zeker niet ten goede komen.

FeNiX4LiFe

Legacy Member
den Acid Burn zei:
waar zijn die hevige voorstanders van die fantastische aldi computers nu??
ik mocht geen verkeerd woord zeggen want het was niet waar...
t'is natuurlijk enkel bij een medion dat zo een probleem kan voorkomen :ironic: :ironic:

driver probleem van graka -> nieuwe forceware
patches voor het spel geinstalleerd ( als ze er zijn ) ?

Thadawn

Legacy Member
Ik speel Need for speed underground, the sims 2, .... vanalle spellekes enzo en nog geen enkel probleem gehad met de pc.

Als ge een probleem hebt met uw aldi pc, dan brengt ge die terug, ge hebt 3 jaar garantie voor iets hé !!!!!!

_-Y-_

Legacy Member
@thadawn, da ben ik inderdaad van plan, 'k heb ondertussen al eens gechekt, de temperatuur van 3dkaart ga tot 70 en de rest tussen de 50 en 60, zijn dit normale snelheden?

oxYda

Legacy Member
nee kdenk da ni mijne pc draait in totaal op 35 graden en de cpu op 40

lotter.be

Legacy Member
_-Y-_ zei:
@thadawn, da ben ik inderdaad van plan, 'k heb ondertussen al eens gechekt, de temperatuur van 3dkaart ga tot 70 en de rest tussen de 50 en 60, zijn dit normale snelheden?

Nee, mijn pc zijn snelheid is maar 30 - 35 graden :unsure:

_-Y-_

Legacy Member
geen slecht woord over aldi pc's, ok, nu overhit hij misschien wa, maar das geen onoverkomelijk probleem , me een paar euro's of misschien zonder euro's is da verholpen, aldi pc's zijn volgens mij immens goe prijs/kwaliteit.

Mee

Legacy Member
Toch zou het nie mogen zijn hè :p.
't Is nu trouwens winter, wa moet dat dan nie in de zomer zijn :eek: .

***ARF***

Legacy Member
wie zegt dat het een warmte probleem is?
da staat nog altijd ni vast
trouwens 70° gpu onder load is ni enorm veel
die hun thermal trottel ligt veel hoger
ge kunt da ni vergelijken me ne cpu

Fuzetsu

Legacy Member
Mee zei:
Toch zou het nie mogen zijn hè :p.
't Is nu trouwens winter, wa moet dat dan nie in de zomer zijn :eek: .


Zomer??

Kan ik u vertelle :>


Op LANs een vaakvoorkomend zicht:

Al die noobjes die voor de eerste keer naar een lan kome met hun aldi-pc'tjes beginne te blèten omda hun pc constant reboot :D

zeker 10 man last van overhitting, waarvan 9/10 aldi pc's :p

Thadawn

Legacy Member
hmm , wrom zagen over Aldi, tis aldi die die aankoopt bij Medion . Dan is Medion verantwoordelijk voor een paar slechte computers, maar ik denk nie dat zo een bedrijf zich een slechte naam kan veroorloven als zijn nog pc's willen verkopen zonder de Aldi.

en ja, weet niet of dat der mee te maken heeft. Als uw kamertemperatuur over de 25°c is ofzo, of uwe pc te dicht bij uw verwarming staat heeft da geen invloed op de temperatuur van uwe pc?
Moest da zo zijn ga ik daar dus geen last van hebbe, ik denk soms dat het buiten warmer is dan in mijn kamer :s.

en jah, wie gaat er nu naar lan parties met zen aldi pc ??? Denk toch da bedoeling van lan party is van games te spele en vanal te downloade en nogwa. Ik denk da ge dan beter ne zelf samengestelde pc hebt. Want aldi mikt nie zo op die groep gamers. Meer op mensen die deze nodig hebben voor office progs en af en toe een spel te spele ofzo.

Brengt uwe pc gewoon trug, ofwel wordt em vervangen ofwel krijgde misschien u geld terug !

Have fun
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan