Archief - Nieuwe Grafische Kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mo²

Legacy Member
Jah Men Verjaardag Komt er bijna aan en ik heb 230 euro gekregen van men zus! maar nu wil ik met dat geld een nieuwe grafische kaart kopen en liefst eentje met anti aliasing dus hebben jullie voorstellen? ik heb eens rond gekeken en deze heb ik gevonden:
Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB TV DVI 256bit Retail
222 €
Grtz

apa

Legacy Member
Ik zou eerder gaan voor een GeForce 6600GT AGP voor ongeveer dezelfde prijs gaan eens die beschikbaar is (dat zou niet lang meer mogen duren).

[edit]Link toegevoegd[/edit]

JackF

Legacy Member
Ik zou toch eerder een MSI 9800 PRO kiezen die zelfs iets goedkoper geprijsd is (219 €)
Peak 9800 PRO 128 is nog steeds te koop @ 165 !

Mo²

Legacy Member
ehmz ma ondersteune die wel amal anti aliasing? en goe beeld? Grtz
Specs zijn in ava dus je kun kijken wa het er best bij past :)

finn

Legacy Member
dien Peak radeon 9800 pro iemand die da spul heeft en daar slechte ervaring mee heeft of juist goeie? Kben namelijk ook op zoek naar een nieuwe gfx kaart. En dien 6600 GT AGP versie waar vind ik die. Ik ben alvast afkomstig uit Oost-Vlaanderen. Winkels in Antwerpen of Gent is niet zo ver rijden. Tones is dan weer ongemakkelijker om te bereiken. Mechelen ligt miss wel in Oost-Vlaanderen, maar te veel omweg en vaak fille.
mobo moet ook vervangen worden. heb nu ecs elitegroup k7s6a , maar mankeert iets aan zodanig dat ie mijn cpu maar op 1.5 Ghz laat draaien ipv 2 .
De cpu daar is niks mis mee denkek AMD Athlon XP 2400+.

Mo²

Legacy Member
winkel waar ik het meest ga om pc hardware is www.microforce.Be dat lig namelijk op brusselsesteenweg en denkik tssn de grens van ledeberg & gentbrugge

bollie69

Legacy Member
heb identiek hetzelfde kaartje als ge u gaat kopen, en ik ben er zeer tevreden over, ge krijgt er zelfs 2 games bij.

oc't ook zalig, tot over XT settings.

DenTraX

Legacy Member
De 6600GT AGP versie is er op dit moment nog niet, maar zal op elk moment wel aangekondigd worden door de grote merken...

Ook nog te krijgen is:
SAPPHIRE ATLANTIS Radeon 9800 PRO 128MB DDR TV-Out DVI LITE €215.00

www.descom.be

Mo²

Legacy Member
bollie69 zei:
heb identiek hetzelfde kaartje als ge u gaat kopen, en ik ben er zeer tevreden over, ge krijgt er zelfs 2 games bij.

oc't ook zalig, tot over XT settings.

over de Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB TV DVI 256bit Retail ??
en werkt de anti aliasing goed? Grtz

vinteg

Legacy Member
op elke 9800pro werkt antialiasing "goed" zoals gij het noemt :D
da was een euh hoe moete da zegge, former-high-end kaart

Mo²

Legacy Member
ehmz mo ziede dan zo van die trappekes want da wilkik dus weg eh want ik krijg daar et schijt van :) (by iets nieuwere games: nfsu2, D³ etc...)

vinteg

Legacy Member
doom³ ga al wa moeilijker zijn, maar tis haalbaar:D nfsu² weet ik ni hoe da bolt op nen 9800 me antialiasing aan, normaal moet da vlot bolle, ik run het me de mijne ook me alle AA op dus:D zal wel gaan;)

Gothrek

Legacy Member
heeft die peak wel een 256 bit brede geheugenbus ???
want die lijkt mij iets te goedkoop zenne

vinteg

Legacy Member
Gothrek zei:
heeft die peak wel een 256 bit brede geheugenbus ???
want die lijkt mij iets te goedkoop zenne
peak is altijd goedkoop, xfx is ook van hun. eingelijk zijn die peaks gewoon bulk kaartjes zonder al te veel extra's etc me standaart cooler normaal, dusja:D

diangeloz

Legacy Member
finn zei:
dien Peak radeon 9800 pro iemand die da spul heeft en daar slechte ervaring mee heeft of juist goeie? Kben namelijk ook op zoek naar een nieuwe gfx kaart. En dien 6600 GT AGP versie waar vind ik die. Ik ben alvast afkomstig uit Oost-Vlaanderen. Winkels in Antwerpen of Gent is niet zo ver rijden. Tones is dan weer ongemakkelijker om te bereiken. Mechelen ligt miss wel in Oost-Vlaanderen, maar te veel omweg en vaak fille.
mobo moet ook vervangen worden. heb nu ecs elitegroup k7s6a , maar mankeert iets aan zodanig dat ie mijn cpu maar op 1.5 Ghz laat draaien ipv 2 .
De cpu daar is niks mis mee denkek AMD Athlon XP 2400+.
Ik leer elke dag bij :doc:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan