M_K_
Legacy Member
yo,
Ik heb dus juist een hd6950 2gb besteld bij alternate.nl.
Nu heb ik dus een hd5770 en heb dus catalist control center al geinstalleerd.
Ik geloof dat dit een "algemene" driver is van ati. Dus als ik men nieuwe gpu erin steek, moet ik dan een nieuwe ccc instaleren of doet de oude juist hetzelfde?
En als ik een nieuwe installeer, moet dit dan met driversweaper?
mvg
Ik heb dus juist een hd6950 2gb besteld bij alternate.nl.
Nu heb ik dus een hd5770 en heb dus catalist control center al geinstalleerd.
Ik geloof dat dit een "algemene" driver is van ati. Dus als ik men nieuwe gpu erin steek, moet ik dan een nieuwe ccc instaleren of doet de oude juist hetzelfde?
En als ik een nieuwe installeer, moet dit dan met driversweaper?
mvg