nexonion
Legacy Member
Heb net een nieuwe case gekocht en mijn pc werkt niet. Ik heb alles dubbel gecheckt of het goed aangesloten en en nog steeds doet ie het niet. Gisteren in mijn oude case werkte alles nog perfect.
Nu herinner ik me net dat ik mijn koeler van mijn cpu heb gehaald en daarna er opnieuw aangehangen zonder nieuwe pasta.
Is dit wss de oorzaak van mijn probleem of heeft dat er weinig mee te maken.
alvast bedankt
Nu herinner ik me net dat ik mijn koeler van mijn cpu heb gehaald en daarna er opnieuw aangehangen zonder nieuwe pasta.
Is dit wss de oorzaak van mijn probleem of heeft dat er weinig mee te maken.
alvast bedankt



solved, de 4 pin aansluiting zat er ondersteboven in