Jeroengamekapoen
Legacy Member
Beste,
eindelijk beschik ik over een prachtig nforce 4 sli moederbordje (asus), maar nu blijkt de koeler van de nforce chipset een vrij luid lawaai te maken (naar mijn normen toch). Is het veilig om deze passief te koelen, en zo ja, met welk koelelement ?
mvg
Jeroen
eindelijk beschik ik over een prachtig nforce 4 sli moederbordje (asus), maar nu blijkt de koeler van de nforce chipset een vrij luid lawaai te maken (naar mijn normen toch). Is het veilig om deze passief te koelen, en zo ja, met welk koelelement ?
mvg
Jeroen
maar mss beter als je wilt oc'en? 