Morpheus
Legacy Member
Ik heb hier al veel mensen horen beweren dat een netwerk via electriciteit niet goed werkt.
Ik heb hier een systeemke geïnstalleerd en getest van ovislink, en dat is echt perfect.
Natuurlijk is de snelheid te laag om echt massa's pc's op aan te sluiten.
Maar enkele pc's is geen enkel probleem en de snelheid blijft hoog.
Voor thuisgebruik is dit echt een schitterend syteem.
Ik heb hier een systeemke geïnstalleerd en getest van ovislink, en dat is echt perfect.
Natuurlijk is de snelheid te laag om echt massa's pc's op aan te sluiten.
Maar enkele pc's is geen enkel probleem en de snelheid blijft hoog.
Voor thuisgebruik is dit echt een schitterend syteem.

