OK
De dir-615 is dus een wireless-router en de wag200G kan je enkel als switch gebruiken want die heeft geen WAN poort!
Op je Linksys disable je DHCP, zodat hij als een switch werkt, en zet je wifi aan. In poort 1 steek je je modem. Vanaf poort 2 gaat een kabel naar je kamer, naar de WAN poort van de DLink router.
Op je Dlink router zet je dhcp wel aan, en wifi eveneens.
Op de router kan je nu alles aansluiten.
En je hebt 2 wifi netwerken, 1 in je kelder, 1 in je zolder, zodat je overal deftig bereik hebt.
EDIT: het is dus zoals op jouw tekening, maar met de DSL router zonder DHCP, en dus als switch, en met de AP als router. Vergeet niet dat uw digibox achter de router niet zal werken, die moet achter een switch staan.