ruttennicky
Legacy Member
Yeuuw allemaal,
Ik heb hier een pc staan met Windows XP SP2 alle updates enz.., en juist een pc met windows 98 binnengekregen. Nu, ik zou graag deze 2 pc's verbinden via een cross kabel, om dan op de 98 machine te kunnen internetten e.t.c., nu ik stel het ip en de subnetmask in , enz... maar nu blijkt dit niet te werken. Waaraan zou dit kunnen liggen ? Het is toch mogelijk om een P2P netwerk te maken onder XP/98 ?
Please help me
ad:
Greetz
NIcKY
Ik heb hier een pc staan met Windows XP SP2 alle updates enz.., en juist een pc met windows 98 binnengekregen. Nu, ik zou graag deze 2 pc's verbinden via een cross kabel, om dan op de 98 machine te kunnen internetten e.t.c., nu ik stel het ip en de subnetmask in , enz... maar nu blijkt dit niet te werken. Waaraan zou dit kunnen liggen ? Het is toch mogelijk om een P2P netwerk te maken onder XP/98 ?
Please help me
ad: Greetz
NIcKY