olii1507
Legacy Member
ze hebben hier nu een draadloos internet aangelegd(tussen pc en laptop) en ik ben vergeten te vragen of ze ook ter voor wouden zorgen dat ik met een PCMCIA-kaart (108Mbps)op dees netwerk kan. (kwas juist trainen enzo...) dus nu kan ik op het netwerk met alleen een ingebouwde kaart die in me dell laptop steekt (dell wireless 1450 802.11 a/b/g mini pci card(54Mbps)) nu wil ik dus die pcmicia-kaart van acer gebruiken omda de verbinding tussen laptop en router dan rapper gaat gaan. nu eenmaal waneer ter het netwerk heeft gevonden en dus vraagt om verbinding te maken, blijft da dus duren met 'proberen om verbinding te maken' tot als da dus stopt (maakt dus geen verbinding).(pa zei iets da die man die da geïnstalleerd had ter voor gezord iets van een beveiliging voor anderen die zich aan het netwerk willen toevoegen)
dus wie weet wa ik moet doen zoda da wel verbinding maakt??
ja oké, ik weet daar ook niks vanaf ze
gegevens: - router
- pcmicia-kaart
alvast bedank voor de reply's
dus wie weet wa ik moet doen zoda da wel verbinding maakt??
ja oké, ik weet daar ook niks vanaf ze
gegevens: - router
- pcmicia-kaart
alvast bedank voor de reply's

