Geert_0
Legacy Member
hoi,
Zit met een nogal vreemd probleempje.
We zitten hier thuis met maximum 6 pc's/spelconsoles (4pc's & 2 spelconsoles) op het netwerk.
via de B-box. 5x wireless en 1x via kabel.
Tot gisteren konden we allemaal vlot ons gangetje gaan: gamen, surfen, online filmpjes kijken.
Echter sinds gisteren kunnen we dit nog wel, maar dit gaat gepaard met een zeer trage verbinding.
vb: xbox: online game
ps : online game
1x pc: online game (tot hier geen probleem)
1x pc: surfen + online filmpjes kijken, email bijlagen downloaden,... (zodra dit gebeurd krijgt de rest 'lag' ingame)
Ook getest:
xbox: online game
ps : online game
1x pc: surfen + online filmpjes kijken, email bijlagen downloaden,... (zodra dit gebeurd krijgt de rest 'lag' ingame)
Kan je een netwerk of een router 'overbelasten' door teveel gebruikers hierop aan te sluiten?
Wel vreemd dat dit zo ineens de kop opsteekt.
Ps: Indien dit in het verkeerde gedeelte zou staan, gelieve dan te verplaatsen a.u.b.
M.v.g.
Zit met een nogal vreemd probleempje.
We zitten hier thuis met maximum 6 pc's/spelconsoles (4pc's & 2 spelconsoles) op het netwerk.
via de B-box. 5x wireless en 1x via kabel.
Tot gisteren konden we allemaal vlot ons gangetje gaan: gamen, surfen, online filmpjes kijken.
Echter sinds gisteren kunnen we dit nog wel, maar dit gaat gepaard met een zeer trage verbinding.
vb: xbox: online game
ps : online game
1x pc: online game (tot hier geen probleem)
1x pc: surfen + online filmpjes kijken, email bijlagen downloaden,... (zodra dit gebeurd krijgt de rest 'lag' ingame)
Ook getest:
xbox: online game
ps : online game
1x pc: surfen + online filmpjes kijken, email bijlagen downloaden,... (zodra dit gebeurd krijgt de rest 'lag' ingame)
Kan je een netwerk of een router 'overbelasten' door teveel gebruikers hierop aan te sluiten?
Wel vreemd dat dit zo ineens de kop opsteekt.
Ps: Indien dit in het verkeerde gedeelte zou staan, gelieve dan te verplaatsen a.u.b.
M.v.g.