Archief - NB cooler voor K8N-E deluxe?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinteg

Legacy Member
ok, i have a problem that my Nforce3 250GB chipset gets real hot cause of the bad preforming NB cooler asus has deliverd with the mobo
and another problem come's with it. exactly, it apears asus has made the layout in a way(also a few other manufacturers) that the NB is almost right behind the AGP slot.
so there is almost no new NB cooler that will fit on it or am i wrong
pease help me find a NB cooler

ff copy paste, ni te veel op men engels letten :p

hoop da iemand mij hier kan helpen want de hitte van men NB stoort me enorm(van tijd 50°+)

Davion

Legacy Member
idd, hier wordt ze ook redelijk warm (45° op een aparte tempsensor van men fancontroller), heb enige da ge volgens mij kunt doen is da ge goede airflow hebt (vooral achteraan heeft daar veel invloed op hier heb ik gemerkt..)

Flash ook es naar de laatste BIOS, datr kan al veel schelen

vinteg

Legacy Member
laatste bios staat der al nen tijd op. anyway ik zat nu te denken aan zo een zalman ZM-NB47J, en daar het eerste en tweede rijke fins van afdremelen, maar is da wel gezond?

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
vantec iceberg ofzo iets, ns, ma ge moet er is achter googlen

brechtvm

Legacy Member
ik heb n 9800pro stéken in mn agp slot,met daarop een vga silencer.
Daardoor zit mn NB als het ware geblokkeerd :s
zijn er oplossingen om toch die NB te coolen ?
greetz

vinteg

Legacy Member
brechtvm zei:
ik heb n 9800pro stéken in mn agp slot,met daarop een vga silencer.
Daardoor zit mn NB als het ware geblokkeerd :s
zijn er oplossingen om toch die NB te coolen ?
greetz
kdenk da voor u de enigste oplossing zo een vantec isberq is

brechtvm

Legacy Member
vinteg zei:
kdenk da voor u de enigste oplossing zo een vantec isberq is


vantec iceberq
daar krijg ik vga cooler products ??? :s
geen nb...

heb jij een url ivm NB ?
greetz

Massman

Legacy Member
brechtvm zei:
hoe kan je dan je vga coolen (met vga artic silencer) EN je northbridge ?

dunno, wellicht is het de lay-out van het mobo dat je tegenhoud, want mijn msi (axp) had geen enkel probleem met nen nb-cooler, 2-3cm hoog, schat ik, en een gf3 met silencer.
Ge zult moeten zoeken naar een redelijk plat nb-coolerke :)

vinteg

Legacy Member
euh gij hebt het over een AXP mobo, die layout is wel een stukske anders als dees mobo ja:D, kdenk dak gedoemd ben om zelf ne cooler te maken op school(menne leraar gaat weer blij zijn) :D

Massman

Legacy Member
nja, wss wel, maar ziet aan de positieve kant: ge ebt et tan zelf gemaakt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan