[IM]Samson
Legacy Member
Is het normaal dat wanneer ik in het configuratiescherm van windowsXP "5.1 surround" geluid aanduidt en toepas, telkens windows heropgestart wordt, de instellingen opnieuw op default staan? (namelijk op 2 stereo-luidsprekers)
Ik heb een Muse 5.1 geluidskaart (met laatste drivers natuurlijk) en een Logitech X-530 5.1 geluidssysteempje...
Ik heb een Muse 5.1 geluidskaart (met laatste drivers natuurlijk) en een Logitech X-530 5.1 geluidssysteempje...