Skeletonlord
Legacy Member
Ik heb dus een grafische kaart van MSI,een RX9800.
Toen ik Rivatuner opstartte vertelde hij me dit als beschrijving :
265-bit R360 (8x1) with 128 DDR memory
Ik heb een beetje rondgebrowsed op dit forum en zag iets van pipelines die nog unlockt konden worden ofzo
IS dit nog mogelijk ?
Toen ik Rivatuner opstartte vertelde hij me dit als beschrijving :
265-bit R360 (8x1) with 128 DDR memory
Ik heb een beetje rondgebrowsed op dit forum en zag iets van pipelines die nog unlockt konden worden ofzo
IS dit nog mogelijk ?
, ge kunt wel flashe , daarvoor zou ge den sticky ne keer moete leze , deze kaart flashed ge zonder kosten / problemen naar 9800xt