Archief - Msi 6800 Nxle-td128 128mb Ddr Agpx8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorpioking

Legacy Member
IS dit een goede vga?
Vind er wel weinig van op het net maar hier zal er wel al ervaring mee zijn denk ik?
Was eerst van zin mijn cpu te verzwaren van een xp2600+ naar een sempron 3000+ maar aangezien dit een dwaze kost is ga ik maar voor het vga'ken.
Was de bedoeling mijn" nu " vga door de cpu te veranderen beter te laten werken maar hoor hier dat dat niet de beste oplossing is.
Zie deze thread : https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/amd-athlon-xp-3200-fsb400.283718

MajorWintersEC

Legacy Member
Ik zou in de plaats van een gewone Geforce 6800 een Geforce 6800 GT der in steken.

De GT is vlugger en heeft meer geheugen => 256 MB => presteert ook een stuk beter

=> heb zelf ook een 6800 GT gekocht voor 420 €

scorpioking

Legacy Member
MajorWintersEC zei:
Ik zou in de plaats van een gewone Geforce 6800 een Geforce 6800 GT der in steken.

De GT is vlugger en heeft meer geheugen => 256 MB => presteert ook een stuk beter

=> heb zelf ook een 6800 GT gekocht voor 420 €
Het zou wel een over een nieuw model gaan deze kaart en kost 292€ dus een stuk goedkoper dan 420€ en moet echt goede prestaties leveren.
Zal al veel beter gaan dan mijne GF5700 ultra is mij gezegt....
en geheugen heb ik genoeg op de pc zelf dus is 128 meer dan genoeg want het meer aan geheugen wil niet zeggen dat je kaart daardoor beter is , voor de verkoop wel ja....

finn

Legacy Member
Naar ne sempron vind ik toch niet "verzwaren". Dan houdt je veel beter uwe 2600 athlon xp. Dus goed dat je die houdt. Als je 220 euro hebt, kan je al een gt6600 kopen, presteert standaard beter dan een 6800 le. Een 6800le, zal je wel al te verstaan krijgen dat je die wel meer kan overclocken en unlocken zodat die over de gt 6600 gaat. Zulke msi vindt je dan aan 265 euro, terwijl er één van aopen bij forcom aan 209 stond. Voor 300 euro kan je ne vanille 6800 kopen. Ne GT is er dan nog eens honderd euro bij.
Beetje kijken wat je budget is. Momenteel is die 6600GT beste prijs kwaliteit.

scorpioking

Legacy Member
finn zei:
Naar ne sempron vind ik toch niet "verzwaren". Dan houdt je veel beter uwe 2600 athlon xp.
Dacht ik toch ook, die staat nu op 200/11 en draait 2210(3100+) dus beter de graka vervangen dan hé....
Bij systeemeigenschappen staat 2700+

slijpschijf

Legacy Member
scorpioking zei:
IS dit een goede vga?
Vind er wel weinig van op het net maar hier zal er wel al ervaring mee zijn denk ik?
Was eerst van zin mijn cpu te verzwaren van een xp2600+ naar een sempron 3000+ maar aangezien dit een dwaze kost is ga ik maar voor het vga'ken.
Was de bedoeling mijn" nu " vga door de cpu te veranderen beter te laten werken maar hoor hier dat dat niet de beste oplossing is.
Zie deze thread : https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/amd-athlon-xp-3200-fsb400.283718

ja, maar niet voor die prijs...

een aopen 6800LE heb je voor 209€ bij forcom, en die presteerd evengoed ;)

finn

Legacy Member
Heb intussen al eens gekeken op de forcom site, maar die staat er niet meer tussen. Ik meende het daarnet ook te editen, dus heb ik staat verandert in stond. Ne leadtek 6800LE vindt je dan weer aan prijs tien euro minder dan de le6800nx van MSI.

scorpioking

Legacy Member
slijpschijf zei:
ja, maar niet voor die prijs...

een aopen 6800LE heb je voor 209€ bij forcom, en die presteerd evengoed ;)
Te laat dan want is al besteld met voorschot....

scorpioking

Legacy Member
finn zei:
Heb intussen al eens gekeken op de forcom site, maar die staat er niet meer tussen. Ik meende het daarnet ook te editen, dus heb ik staat verandert in stond. Ne leadtek 6800LE vindt je dan weer aan prijs tien euro minder dan de le6800nx van MSI.
Ga toch voor MSI want mijn mobo is dat ook en dan gaat dat goed samen, aldus mijn mening...

slijpschijf

Legacy Member
scorpioking zei:
Te laat dan want is al besteld met voorschot....

waarom kom je het hier vragen NA dat je besteld hebt? Je kan dan toch niks meer verandere :s, dees is dus zinloze thread ;)

slijpschijf

Legacy Member
scorpioking zei:
Ga toch voor MSI want mijn mobo is dat ook en dan gaat dat goed samen, aldus mijn mening...

Zeer gefundeert :wtf: :wtf: , moest der nu ook nog iets van kloppe...

scorpioking

Legacy Member
slijpschijf zei:
waarom kom je het hier vragen NA dat je besteld hebt? Je kan dan toch niks meer verandere :s, dees is dus zinloze thread ;)
Weet ik wel dat het te laat is maar hoe dan ook zou ik die toch kopen , wou gewoon ff weten wat ze aankan en er iemand ervaring mee heeft.
Dat mag je toch ook plaatsen in een thread?
Zou in ieder geval niet voor een duurdere gaan , dees is al genoeg.... :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan