Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
scorpioking zei:Heb ondertussen op de site van msi een beter en goedkopere oplossing gevonden----> sempron 3000+ die aan 150€ te verkrijgen is en hij draait aan 400 fsb, zal toch meer opleveren dan 2600 xp 333 fsb denk ik , moet alleen bios opflashen....
Mijn moboken kan 400 fsb aan dus gaan voor die banaan...

Ga dus voor een nieuw graka....tis een........*HittriX* zei:voor amd 64 gaan of een nieuwe graka kopen
