Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da zou normaal gezien moete lukken.kristos zei:ik tot nog toe geen weet van iemand die zijn GT niet op ultra speeds kreeg en voor de rest; check de sticky. het staat er echt wel in...

regelrecht uit de sticky gekopieert eh ...Hoe je videokaart overklokken ?
-------------------------------
Dit gebeurt enkel softwarematig , een bekend programma is powerstrip http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
Je kan ook Rivatuner gebruiken http://www.guru3d.com/rivatuner/
Je kan de CORE en het RAM hoger zetten , wederom doe dit in kleine stapjes ( per 5 mhz ofzo , 10% is zeker haalbaar )
Indien je de core te hoog zet dan loopt je pc vast , waneer je het geheugen te hoog zet dan krijg je artifacts ( strepen,puntjes,rare kleuren enz.. )
Vmods kan je ook doen , dit is het voltage van core of geheugen hoger zetten
Dit gebeurt door op de kaart zelf regelbare weerstanden te solderen , het hoeft niet gezegd dat hiermee de garantie van je kaart weg is en dat je de kaart kan kapot doen door een te hoog voltage in te stellen
Opgelet sommige kaartjes kunnen mits een biosflash hogere clocks halen , doch dit hangt sterk af van welk type en merk van kaart
Heb je een 9800pro dan kan je de volgende uitleg eens lezen
kristos zei:ik heb tot nog toe geen weet van iemand die zijn GT niet op ultra speeds kreeg en voor de rest; check de sticky. het staat er echt wel in...
no offense, maar je voorbeeld telt niet imho. als ik in zijn plaats was geweest had ik die kaart teruggedragen want dat is niet normaal. ik kan best begrijpen dat je twijfelt en dat je wat wilt proberen om zo goed mogelijk te kunnen uitvissen of het probleem nu bij de kaart zelf ligt of niet maar die biosflash lijkt me dan toch aan te tonen dat het wel degelijk bij die kaart ligt.apa zei:Wel dan verandert dat bij deze. Een maat van mij heeft een 6800GT die niet eens stabiel is op zijn default clocks... Hij heeft de voltage naar de GPU moeten verhogen via een BIOS-flash om stabiel te kunnen draaien. En dat is dus niet het gekende probleem van de revisie-1.0 kaarten want dat probleem ging over het geheugen en niet over het RAM van de kaart.
same questionPatman zei:geheugen = ram ?


kristos zei:no offense, maar je voorbeeld telt niet imho. als ik in zijn plaats was geweest had ik die kaart teruggedragen want dat is niet normaal. ik kan best begrijpen dat je twijfelt en dat je wat wilt proberen om zo goed mogelijk te kunnen uitvissen of het probleem nu bij de kaart zelf ligt of niet maar die biosflash lijkt me dan toch aan te tonen dat het wel degelijk bij die kaart ligt.
apa zei:Het is idd niet normaal, maar hij is niet de enige... Hij heeft op een aantal fora andere mensen gevonden met hetzelfde probleem (met kaarten van andere bakkers) en momenteel is het niet duidelijk of de fabrikanten die willen wisselen of niet. In ieder geval zijn er reeds een aantal mensen die bijna een maand wachten op hun vervang-kaart. Aangezien die kerel nu volop HL2 speelt, wil hij liever niet zonder videokaart vallen...
Maar feit blijft dat dit zich voordoet en dat niet iedere GT-kaart aan Ultra-speeds kan draaien.
bummer :/apa zei:Het is idd niet normaal, maar hij is niet de enige... Hij heeft op een aantal fora andere mensen gevonden met hetzelfde probleem (met kaarten van andere bakkers) en momenteel is het niet duidelijk of de fabrikanten die willen wisselen of niet. In ieder geval zijn er reeds een aantal mensen die bijna een maand wachten op hun vervang-kaart. Aangezien die kerel nu volop HL2 speelt, wil hij liever niet zonder videokaart vallen...
Maar feit blijft dat dit zich voordoet en dat niet iedere GT-kaart aan Ultra-speeds kan draaien.
) en dat heeft verreweg een half jaar geduurd voor er schot in de zaak kwam (ik hield dan het bedrag van die kaart tegoed bij een volgende aankoop). Nu, normaal gezien mag het zo lang niet duren, mijn geval was hopelijk een uitzondering, ik heb er niet genoeg achter gezeten, die van de winkel hebben er niet aan voort gedaan, en dan zijn ze hem bij de leverancier ook nog eens kwijtgeraakt
maar dat kan toch nog op een paar maand wachttijd lopen.
vernomen dat de rma dienst van de grootverdelers (de echte, niet die winkels die zichzelf als exclusief invoerder van dit of grootverdeler van dat bestempelen) wel degelijk heel snel werkt, maar de winkels houden hun rma requests achter zodat ze op de verzendkosten kunnen besparen...