Knight_82
Legacy Member
Gisteren liet ik mijn PC draaien en toen ik 's morgens ging kijken was mijn scherm zwart. Ik dacht dat de monitor was uitgevallen (kun je instellen in conf. scherm) maar toen ik de muis bewoog deed het scherm niets meer.
Ik zie het bootscherm nog en ik zie windows npg laden maar nog voor ik mijn windowszchtergrond ka zien valt het uit.
Ik kreeg de melding "no input outof range" iets in die aard.
Mijn scherm zelf werkt perfect heb het aangesloten op mijn laptop.
Weet er iemand iet meer hierover? Alvast bedankt.
Ik zie het bootscherm nog en ik zie windows npg laden maar nog voor ik mijn windowszchtergrond ka zien valt het uit.
Ik kreeg de melding "no input outof range" iets in die aard.
Mijn scherm zelf werkt perfect heb het aangesloten op mijn laptop.
Weet er iemand iet meer hierover? Alvast bedankt.