meuh
Legacy Member
Ik heb enkele dagen geleden FEAR 3 gekocht. Wanneer ik telkens dit spel voor zo'n 10-15 minuten speel, valt mijn scherm uit en verschijnt er "No Signal". Het geluid blijft wel voortgaan...
Persoonlijk denk ik dat dit niet door dit spel komt, maar dat dit eerder een hardware probleem is. Ik heb mijn drivers nagekeken en deze zijn allemaal up-to-date.
Weet iemand wat het exacte probleem kan zijn?
Persoonlijk denk ik dat dit niet door dit spel komt, maar dat dit eerder een hardware probleem is. Ik heb mijn drivers nagekeken en deze zijn allemaal up-to-date.
Weet iemand wat het exacte probleem kan zijn?