Spray n Pray
Legacy Member
yuu manne, ik heb een groot probleem met mijne grafische kaart (Nvidia FX 5700)... ik kan video card onboard nie afzette op mijn moederbord, toch al nie in bios.. wete jullie wat eraan scheelt? Mijn pc is nie echt van de nieuwste trouwens, het is een P3 800 Mhz en da moederbord werkt ook nie zoals het zou moeten denk ik!
Grtzz !
Grtzz !
