De Pette
Legacy Member
Kheb nen A7n8X-X me nen Sempron 2400+. Hij marcheert, maar hij klokt maar aan 1,00 Ghz. Kheb geprobeerd de te verhogen, maar dan komt Asus Probe me waarschuwing over men voltages (zelfs maar op 133mhz ipv 166)
(zie: http://users.skynet.be/pette/probleem.JPG zie piekskes op de 5V grafiek)
Bios staat op laatste versie (dus me sempron support)
Cpu-z herkent em als nen T-bred.
Weet er iemand wat ek moet verhogen of verlagen?
Ook als ek een program probeer te openen, zakt de 12 volt lijn naar +/- 6 V.
Oplossing? (in afwachting maar best op standaardkloks zette zeker)
Dju, nu heb ek da verlaagd naar 1Ghz en die 5Volt blijft problemen geven (vantijds tot 5.7V).
(zie: http://users.skynet.be/pette/probleem.JPG zie piekskes op de 5V grafiek)
Bios staat op laatste versie (dus me sempron support)
Cpu-z herkent em als nen T-bred.
Weet er iemand wat ek moet verhogen of verlagen?
Ook als ek een program probeer te openen, zakt de 12 volt lijn naar +/- 6 V.
Oplossing? (in afwachting maar best op standaardkloks zette zeker)
Dju, nu heb ek da verlaagd naar 1Ghz en die 5Volt blijft problemen geven (vantijds tot 5.7V).