Kikenie
Legacy Member
Heb anderhalf jaar geleden ne kant en klare comp gekocht van Fujitsu Siemens(voor ik er mij echt in interesseerde). Probleem is dak em nu beetje deftig zou wille laten draaien, heb dus ook al veel stukken veranderd. Ma denk da het grootste probleem mijn mobo is. Is er één van fujitsu zelf, een d-1625. Heb geen zin om het te vervangen ma zou ik geen andere bios ofzo kunne installeren om toch wa vlotter te kunnen laten lopen. Kan nu in bios bijna niks aanpassen ofzo.
Iemand al ervaring mee?
Iemand al ervaring mee?


