Archief - Mobo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kikenie

Legacy Member
Heb anderhalf jaar geleden ne kant en klare comp gekocht van Fujitsu Siemens(voor ik er mij echt in interesseerde). Probleem is dak em nu beetje deftig zou wille laten draaien, heb dus ook al veel stukken veranderd. Ma denk da het grootste probleem mijn mobo is. Is er één van fujitsu zelf, een d-1625. Heb geen zin om het te vervangen ma zou ik geen andere bios ofzo kunne installeren om toch wa vlotter te kunnen laten lopen. Kan nu in bios bijna niks aanpassen ofzo.
Iemand al ervaring mee?

Exit

Legacy Member
kijkt op site voor bios upgrade dan! :sleep:
MAAR als ge bedoelt bios van een ander mobo met meer instell :doh: dan gaat ge u een nieuw mobo mogen halen ...
bios hoort bij mobo per merk en versie!!
als ook, dat wrs geen ander mobo in die case kan, tenzij het atx bord is.

Kikenie

Legacy Member
Is idd een ATX board.
Zou dan is willen zien voor een nieuw ma ken er ni zo veel.
Welk mobo zouk het beste nemen. Mijn processor enzo zou er wel op moeten passen
CPU: intel pentium 2600mhz, socket 478
vga: radeon 9800 pro
ram: pc3200

mobo moet wel hyperthreading en dual channel ondersteunen. En liefst zo goedkoop mogelijk zijn (as de prestaties er maar ni onder leiden).

stormsman

Legacy Member
wrm is het goed da er 2 glans staan op een MSI K8N Nforce3 Neo2 Platinum???
zoon mobo wil ik me aanschaffen in mijne nieve pc.

Kikenie

Legacy Member
Snap niks van dien vorige post (kan goe aan mij liggen)
Wie verduidelijkt???

Kikenie

Legacy Member
Ah, k
compatibel me processor da mobo? En € ??? Want budget is ni al te groot (just ram veranderd)

Exit

Legacy Member
mobo dat erin steekt, is full atx bord of mini atx? (kan er in de case een full atx bord in?)

neemt recent mobo met die socket en alles kan erop.

apa

Legacy Member
stormsman zei:
wrm is het goed da er 2 glans staan op een MSI K8N Nforce3 Neo2 Platinum???
zoon mobo wil ik me aanschaffen in mijne nieve pc.

Da's een Athlon64-bord en zijn Pentium4 past daar zowieso niet op. Ik snap niet goed wat je post hier doet...

Kikenie zei:
compatibel me processor da mobo? En € ??? Want budget is ni al te groot (just ram veranderd)

Geef misschien een prijsindicatie... Dan kunnen we concreter raad geven. Want "niet al te groot" kan veel betekenen he?!

stormsman

Legacy Member
euhm net niet het onderwerp is mobo er staat niet intel mobo, of zien ik nu verkeerd :p

apa

Legacy Member
stormsman zei:
euhm net niet het onderwerp is mobo er staat niet intel mobo, of zien ik nu verkeerd

Ja, maar in zijn volgende post staat er wel:

Kikenie zei:
CPU: intel pentium 2600mhz, socket 478
vga: radeon 9800 pro
ram: pc3200

mobo moet wel hyperthreading en dual channel ondersteunen. En liefst zo goedkoop mogelijk zijn (as de prestaties er maar ni onder leiden).

stormsman

Legacy Member
ja en dan :D ma kunde me ni verdre helpen wrm da er 2 G lans in een MSI K8N Nforce3 Neo2 Platinum zitten??

_T_|\/|

Legacy Member
Eén voor een ethernet aansluiting naar telenet modem, en ander op een netwerk met andere pc ofzo, das maar een voorbeeld...

Grtz

Kikenie

Legacy Member
apa zei:
Da's een Athlon64-bord en zijn Pentium4 past daar zowieso niet op. Ik snap niet goed wat je post hier doet...



Geef misschien een prijsindicatie... Dan kunnen we concreter raad geven. Want "niet al te groot" kan veel betekenen he?!

max 120 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan