Gothrek
Legacy Member
kheb zo ni echt de dingen gevolgd door de examens maar welk nforce4 mobo doeget zo wat goed
en voor mij gene sli brol e
imo is da compleet nutteloos
kheb hier al wa gelezen over dien nieuwe asus A8N (ofzoietsken)
zijn er hier mensen die daar ervaringen mee hebben
kzal impasant ook al is wa zoeken naar reviews, maar toch bedankt als ge iets zinnigs wilt zeggen
en voor mij gene sli brol e
imo is da compleet nutteloos
kheb hier al wa gelezen over dien nieuwe asus A8N (ofzoietsken)
zijn er hier mensen die daar ervaringen mee hebben
kzal impasant ook al is wa zoeken naar reviews, maar toch bedankt als ge iets zinnigs wilt zeggen

, meer uitleg hierover graag.