Archief - Microfoon probleem.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tanir

Legacy Member
heb net mijn nieuwe computer binnen en heb een probleem met mijn microfoon (Creative HS-450) Op mijn oude pc werkte hij perfect , heb al naar drivers gezocht hiervoor maar vindt geen. OS is windows 7. Als ik gij bij microfoon instellen dan lijkt het dat het balkje( dat normaal mijn stem is ) megaat op de muziek.Als ik hem aansluit vindt hij hem direct (Realtek HD) en stel ik hem ook in als microfoon. Iemand andere sugesties?

Mvg

Aap

Legacy Member
Ik vind op internet terug dat er een DVD of cd is meegeleverd die drivers bevatten voor vista. Veel kans dat die drivers compatibel zijn met windows 7.

Aap

Legacy Member
Ik heb je oorspronkelijk verhaal nog eens goed gelezen. Maar als ik het goed lees werkt je microfoon toch goed? Wat is exact het probleem? (desondanks je geen drivers hebt geïnstalleerd?)

Tanir

Legacy Member
sorry voor het late antwoord. neen hij werkt niet echt. hij neemt geen geluid op.Maar het balkje van spraakopname gaat mee op de muziek die ik hoor in mijn koptelefoon

jm188

Legacy Member
staat uw default device niet gewoon fout?
klik is rechts op uw luidsprekertje in u taakbalk-> opname apparaten -> daar heb je keuzes, zet die 1 voor 1 is op default device en zie of uw balkje dan beweegt als je spreekt

Tanir

Legacy Member
Bij elke optie staat 'set default' in het grijs en kan ik het niet gebruiken.
kan het wel veranderen bij mijn boksen enzo.

pstubru

Legacy Member
Is je microfoon wel ingelugd op het moment dat je deze handeling uitvoert ? Gezien je zegt dat je een melding krijgt van zodra je hem aansluit vind ik het vreemd als je daarna naar dat venster gaat zoals michielsjoris zegt dat je microfoon dan niet in toestand "gereed" staat. Ik bevestig nl. michielsjoris zijn vermoeden doordat je zegt dat je het volumebalkje ziet bewegen volgens het volume van de muziek die aan het spelen is zal het standaardapparaat, resp. standaardcommunicatieapparaat ingesteld staan op iets als "wat men hoort" of "stereo mix" of iets dergelijks.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan