-=KkG'TaRTaRoS=
Legacy Member
Hey Iedereen
K'heb een probleempje met mijn micro in Counterstrike
Een paar weken al kan ik niemand horen in cs ( ik zie ook geen " tekentje als iemand spreekt ") en ik kan zelf er ook niet in spreken + als ik op spreekknop duw zie ik ook geen " soundtekentje", het teken da ge aant praten zijt.
Mijn vraag is, aan wat ligt dit? Wat zouden bv bepaalde instellingen moeten zijn ?
Alvast bedankt
En vrolijk kerst iedereen
K'heb een probleempje met mijn micro in Counterstrike
Een paar weken al kan ik niemand horen in cs ( ik zie ook geen " tekentje als iemand spreekt ") en ik kan zelf er ook niet in spreken + als ik op spreekknop duw zie ik ook geen " soundtekentje", het teken da ge aant praten zijt.
Mijn vraag is, aan wat ligt dit? Wat zouden bv bepaalde instellingen moeten zijn ?
Alvast bedankt
En vrolijk kerst iedereen


