Petrov
Legacy Member
Llowz,
zoals de titel zegt hebbek wa problemen met mijn geheugen.
Het betreft hier een latje Kingston valueram 512 Mb PC4200.
Het latje stak eerst in de PC van mijn vriendin maar toen die steeds bleef uitvallen heb ik er een ander latje opgestoken en daarmee was het probleem opgelost. Nu heb ik hier thuis het kingston latje met memtest getest en dat gaf eerst massa's fouten maar achteraf bleek dat het op ietwat overclockte parameters ingesteld stond (zelf draai ik corsair op 436 Mhz 3-3-3-8 timings).
Na het nog een tweede keer op lagere settings te zetten was alles in orde.
Weet er iemand hier soms de reden/oplossing van?
grtzz
zoals de titel zegt hebbek wa problemen met mijn geheugen.
Het betreft hier een latje Kingston valueram 512 Mb PC4200.
Het latje stak eerst in de PC van mijn vriendin maar toen die steeds bleef uitvallen heb ik er een ander latje opgestoken en daarmee was het probleem opgelost. Nu heb ik hier thuis het kingston latje met memtest getest en dat gaf eerst massa's fouten maar achteraf bleek dat het op ietwat overclockte parameters ingesteld stond (zelf draai ik corsair op 436 Mhz 3-3-3-8 timings).
Na het nog een tweede keer op lagere settings te zetten was alles in orde.
Weet er iemand hier soms de reden/oplossing van?
grtzz
