kristofvv
Legacy Member
hallo,
n
ik heb een ipag van medion aangeschaft. Maar omdat de bijhorende navigator software niet goed werkt, heb ik "tomtom 3" software aangeschaft. Deze heb ik reeds geïnstalleerd. Nu mijn probleem:
Je moet aanduiden welke ontvanger je hebt en bij deze ipag van medion steekt als ontvanger: "royaltek". maar ik kan op deze site geen driver vinden voor een upgrade.
Kan iemand me helpen,
thx
Kristof
n
ik heb een ipag van medion aangeschaft. Maar omdat de bijhorende navigator software niet goed werkt, heb ik "tomtom 3" software aangeschaft. Deze heb ik reeds geïnstalleerd. Nu mijn probleem:
Je moet aanduiden welke ontvanger je hebt en bij deze ipag van medion steekt als ontvanger: "royaltek". maar ik kan op deze site geen driver vinden voor een upgrade.
Kan iemand me helpen,
thx
Kristof