D@RKr4v3r
Legacy Member
Ik heb dus een maxtor serial ata/150 schijf gekocht (300gig). Toen in mijn pc gestoke had en alle stekkers aangeslote had, wordt deze niet herkent door xp. Ik dus wat gekeke op de site van maxtor en daar stond dat ge ne driver moest afhale, na het downloade en unzippe staan er alleen maar dll's enzo in die map. Nu is mijn vraag is het wel nodig dit te installere en hoe krijg ik deze schijf aan de gang
al vast bedankt
al vast bedankt