waffel
Legacy Member
Ik ben hier nog eens ^^
Alles werkt dus perfect, alleen, als ik mijn pc opstart krijg ik altijd dit voor enkele seconden:
http://i45.tinypic.com/11a99qs.jpg
Niet dat mijn pc er minder door werkt, maar ik vind het gewoon een irritant scherm (waarbij hij voordien gewoon Asus bios toonde, en direct opstartte).
Ik heb eens gekeken voor Marvel Driver, dat geïnstalleerd, maar doet niet bijster veel. Ik vind ook nergens in bios een manier om Marvel uit te schakelen. Heb wel ergens staan SATA: disable, DCI, DHCI(ofzoiets, je weet wel wat ik bedoel) en RAID.
Iemand een ideetje? Bedankt!
Alles werkt dus perfect, alleen, als ik mijn pc opstart krijg ik altijd dit voor enkele seconden:
http://i45.tinypic.com/11a99qs.jpg
Niet dat mijn pc er minder door werkt, maar ik vind het gewoon een irritant scherm (waarbij hij voordien gewoon Asus bios toonde, en direct opstartte).
Ik heb eens gekeken voor Marvel Driver, dat geïnstalleerd, maar doet niet bijster veel. Ik vind ook nergens in bios een manier om Marvel uit te schakelen. Heb wel ergens staan SATA: disable, DCI, DHCI(ofzoiets, je weet wel wat ik bedoel) en RAID.
Iemand een ideetje? Bedankt!



