Spacewide
Legacy Member
Owww.. zet pc op, vervolgens mijn luidsprekers, en dan muziekske met winamp maar dan! De hel barst los
Het volume control scrolleke werkt plots niet meer.. gisteren wel!
Ik speel nooit TE harde muziek waarvan speakers stuk zouden kunnen gaan.
Iemand enig idee hoe dit veroorzaakt werd?
Dit zijn mijn speakers
(sig pc2 mss meerinfo)
ty!
Het volume control scrolleke werkt plots niet meer.. gisteren wel!
Ik speel nooit TE harde muziek waarvan speakers stuk zouden kunnen gaan.
Iemand enig idee hoe dit veroorzaakt werd?
Dit zijn mijn speakers
(sig pc2 mss meerinfo)
ty!