Archief - Logitech Mx900 or Mx1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WoDk@

Legacy Member
Welke is de beste van de 2? de mx900 vind'k wel handig met die bleutooth maar mx1000 is presiezer voor te game naar't schijnt ...

Is er ook een bleutooth keyboard apart te koop van logitech zoals in de bundle van de mx900? Want dan zou het intresant zijn omda keyboard te kopen en zo een mx1000 mouse vind'k...

anyone? :help:

Mobutu

Legacy Member
de mx1000 natuurlijk, de mx900 is ne mx700 me bluetooth, en is da zo belangrijk??
Mx 1000 veel precieser; batterijbesparender en kan op meerdere vlakke gebruikt worde
mss als ge wa wacht, komt er ook een keyboard-mx1000 uit

WoDk@

Legacy Member
Mobutu zei:
de mx1000 natuurlijk, de mx900 is ne mx700 me bluetooth, en is da zo belangrijk??

Heb hierwa toestellekes die ik dan met mijn pc kan gebruiken dermee zou da handig zen mja

Sander H

Legacy Member
als ge veel bluetooth apparaten hebt, zou ik ook beginnen twijfelen
mss MX1000 en dan een bluetoothstick, dan ma een klets meer kosten en die MX1000 is wel een goei muiske zu :p

WoDk@

Legacy Member
BE|Virus zei:
Ja nee da al zeker ni :)

Heb vandaag de mx1000 eens vastgehad, en vind da eigenlijk echt ni zwaar zenne. Had al in verschillende threads gelezen da mensen die enorm zwaar vinde en etc...ma das echt ni. Denk wel da'k voor die mx1000 wil gaan maar dan echt wel spijtig da'k dan nogaltijd ni m'n bluetooth dingens derop kan aansluiten. En dan moet'k gewoon nog uit gaan zien voor goei keyboard...iemand daar goei tips voor?

enjoi

Legacy Member
Ik heb ze allemaal al in mijn handen gehad MX700-900-1000

Ik vind de MX700 nog steeds de beste.
de MX900 is absoluut af te raden als je games speelt ...
Heb dat zelf vastgesteld en dan op zoek gegaan op internet naar het waarom.
Blijkbaar gebruikt MX700 & MX1000 dezelfde manier om de signalen door te sturen (RF-technology ofzo)
De MX900 anderzijds gebruikt bluetooth om gegevens door te sturen en deze is merkbaar trager als die RF.
Heb die 2 weken gehad en dan terug naar de winkel gedaan om te ruilen voor een MX700.

Minder belangrijk : MX900 kan je gemakkelijk tot 10 meter van uw ontvanger gaan terwijl met MX700 & 1000 maximum 2 meter.

m.a.w. als je fps games speelt ga voor MX700 of MX1000 en anders voor de MX900

simpele duif

Legacy Member
de MX1000 kan echt wel verder dan 2 meter :p
iemand van got forum kon ermee buiten gaan staan en het werkte nog :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan