In$T@nGùL
Legacy Member
Ik had met men mx500 problemen, die viel altijd zo voor enkele seconden weg. Ik probeerde vanalles, kweet nie meer precies wa allemaal. Niets hielp, khad nie veel zin om nog verder te proberen en heb me vaneeste keer nen mx510 weesten kopen. MAAR (the drama comes) die begeeft het hier nu ook al, het begint met ff te freezen maar derna stopt ze der gewoon volledig mee (lees: niets meer uit te krijgen). Niet zo aangenaam dus en kheb geen goesting om weer nen nieuwe te kope
Iemand ideetjes waar het aan zou kunnen liggen/wat ik zou kunnen doen om het te verhelpen ?
Tenk joew
Iemand ideetjes waar het aan zou kunnen liggen/wat ik zou kunnen doen om het te verhelpen ?
Tenk joew
