Hl² Player
Legacy Member
Ik weet niet of het normaal is maar ik heb me sinds gisteren een logitech lx 700 aangekocht (draadloose keyboard en muis) en het werkt perfect.
ben er op windows gebied zeer tevreden van.
Maar : Wanneer ik online wil gaan gamen bv warcraft en of counter-strike
ource geeft het toestebord enige vorm van vertraging aan (lag) weet iemand hoe dit komt is dit normaal? men muis heeft online geen vertraging...
dank bij voorbaat
ben er op windows gebied zeer tevreden van.
Maar : Wanneer ik online wil gaan gamen bv warcraft en of counter-strike
ource geeft het toestebord enige vorm van vertraging aan (lag) weet iemand hoe dit komt is dit normaal? men muis heeft online geen vertraging...dank bij voorbaat