Blackfish
Legacy Member
ej ej...
k heb een probleemke, heb vorig jaar ne writer gekocht liteon... heeft nooit gemarcheert... heb ne nieuwe gekocht (liteon atapi interface) k probeer een cd'ke te branden en da lukt ni. maw was mn vorige writer nooit kapot daar ben k dus mee int zak gezet en 2de prob is da t nog ni marcheert...zal wel iets met de instellingen temaken hebben maar daar ken k niveel van. i need help, can someone help me? thx
Greetz Thomas
k heb een probleemke, heb vorig jaar ne writer gekocht liteon... heeft nooit gemarcheert... heb ne nieuwe gekocht (liteon atapi interface) k probeer een cd'ke te branden en da lukt ni. maw was mn vorige writer nooit kapot daar ben k dus mee int zak gezet en 2de prob is da t nog ni marcheert...zal wel iets met de instellingen temaken hebben maar daar ken k niveel van. i need help, can someone help me? thx
Greetz Thomas