Harlequin
Legacy Member
Vandaag ging ik een 6600gt halen, kom thuis haal mijn gf4 eruit.
Plug men nieuw kaartje in het agp slot, plug die extra molex connector in.
Pc aan ...
Ik krijg dus wel "beeld",
ik zie mijn boot screen of toch iets wat daarop lijkt,
maar met een hoop blokjes in funky kleurtjes,
meestal met lettertekens erin.
Ik heb de kaart er ondertussen al meerdere keren in en uit gehaald,
ik ben er 100% van dat die er goed inzat.
De fan draait ook btw.
Ondertussen zit men gf4 er weer in en alles is weer normaal,
dus het ligt weldegelijk aan die 6600gt.
Heb ik een defecte kaart, of zie ik iets over het hoofd?
edit: typo
Plug men nieuw kaartje in het agp slot, plug die extra molex connector in.
Pc aan ...
Ik krijg dus wel "beeld",
ik zie mijn boot screen of toch iets wat daarop lijkt,
maar met een hoop blokjes in funky kleurtjes,
meestal met lettertekens erin.
Ik heb de kaart er ondertussen al meerdere keren in en uit gehaald,
ik ben er 100% van dat die er goed inzat.
De fan draait ook btw.
Ondertussen zit men gf4 er weer in en alles is weer normaal,
dus het ligt weldegelijk aan die 6600gt.
Heb ik een defecte kaart, of zie ik iets over het hoofd?
edit: typo
)