Archief - artifacts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oblivion

Legacy Member
heb me net een leadtek 6600gt aangeschaft en in m'n pc'tje gestoken

start battle for middle earth op en heb niks als artifacts...

iemand enig idee waaraan dit kan liggen? heb niets oc'ed ... alles standaard

Exit

Legacy Member
drivers goed? (vorige eraf, nieuwe erop?)
tja, defect bij aankoop, kan altijd ....

Oblivion

Legacy Member
drivers erafgedaan
nieuwe erop

vormt enorm grote driehoeken die zwart zijn/waar de kleuren doorheen vloeien etc

Oblivion

Legacy Member
ok, heb mss wat meer info over het probleem...

aan de kaart op zich scheelt dus niets... ben met de kaart naar een maat van me geweest die exact dezelfde 3d kaart heeft
daar ingestoken en niets last

terug op mijn pc erin > fucked up graphics

ik draai op een p4 2.0 ghz
mobo P4S533 asus
360Watt voeding, die is aangesloten op de kaart
768mb ddr-sdram pc2100

iemand enig idee waaraan het probleem zou kunnen liggen?

voor een vb'je hoe m'n graphics eruit zien :

http://users.pandora.be/robin.ceulemans/downloads/artifacts.JPG

Oblivion

Legacy Member
jammer genoeg werken de daar aangebode opties niet echt :(

zou het mss kunnen liggen aan het feit dat ik window xp sp1 draai en geen sp2? ...

ozkaaan

Legacy Member
Oblivion zei:
jammer genoeg werken de daar aangebode opties niet echt :(

zou het mss kunnen liggen aan het feit dat ik window xp sp1 draai en geen sp2? ...

ik ben de trheadstarter in die link van tones.
ik had eerst ook sp1 maar daarna had i de sp2 gedownd en geinstalled ..maar same problem :angry:
tis echt frustrerend he, pls help us
kga straks ies bij nen maat om mn leadtek 6600ggt daar ies te proberen ,ik hoop dat het zal werken want anders zal het aan men kaart liggen zeker... :sad:

ozkaaan

Legacy Member
ma er is een gelijkenis tussen ons specs oblivion ,
ik heb ook een proc van lage ghz en al (2.40 ghz) en tis van celeron,
en jij hebt een van 2.0 ghz p4 ,zou het aan dat liggen???

ozkaaan

Legacy Member
en oblivion kunde gij uwen email adres ies geven want dan kan ik of kunde gij zeggen
hoe het wel werkt enzo,ok?

ozkaaan

Legacy Member
oblivion,ebde gij ook een moederbord van agp 4X
want ik heb een van 4X en ik denk het daaraan kan liggen

Oblivion

Legacy Member
mijn kaart draait idd op 4x AGP

maar daar zou het niet aan kunnen liggen...
is backwards compatible

ozkaaan

Legacy Member
k zal morgen naar tones gaan , testen daar direkt de videokaart of sturen ze dat naar tfabriek ofzo ? ik wil niet een week ofzo w8en :(

ozkaaan

Legacy Member
ik ga een email sturen ,doe gij da ook dan zullen ze zien dat er twee zijn met dezelfde prob :)

edit: mr ik vind geen emailadres van tones
alleen maar tel.nummer zijn er bij info :angry:

ozkaaan

Legacy Member
From the Engineers at NVIDIA...

"The issues that some users have reported seeing when using the GeForce 6600 GT AGP are due to a driver bug which causes 3D corruption when this GPU is used with certain motherboards, most notably SIS motherboards.

We have verified a fix for this bug and have posted a new driver, 67.03, which can be downloaded from nZone."

The info provided by our engineering department appears to answer your question, therefore we will be locking the thread.

!!!!!!!!!!!!! PROBERENN MAAR !!!

Oblivion

Legacy Member
direct eens proberen se ozkaan
alvast bedankt voor de link!


welbedankt voor de link, tprobleem is opgelost :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan