stefke911
Legacy Member
Hey,
vanochtend deed een niet zo prettige ontdekking: namelijk toen ik mijn scherm(Sigma 17 inch(makro)) opzette kwamen er allemaal kleuren die elkaar afwisseleden.
dit scherm is maand oud en ging normaal altijd in slaapmodus als de pc niet aanstond.
als ik de pc nu afzet komen de kleuren weer en geen slaapmodus.
als het OSD open staat er "TAT-W L17c-c 1.5 0900203" wat er voordien ook niet stond.
dank u voor uw begrip
vanochtend deed een niet zo prettige ontdekking: namelijk toen ik mijn scherm(Sigma 17 inch(makro)) opzette kwamen er allemaal kleuren die elkaar afwisseleden.
dit scherm is maand oud en ging normaal altijd in slaapmodus als de pc niet aanstond.
als ik de pc nu afzet komen de kleuren weer en geen slaapmodus.
als het OSD open staat er "TAT-W L17c-c 1.5 0900203" wat er voordien ook niet stond.
dank u voor uw begrip
ad: