Candycane
Legacy Member
Hallo mijn naam is ben , ik heb net onze laptop terug en gisteren werkte alles perfect tot ik bitdefender (antivirus)instaleerde .
Nu als ik rechts van beneden op het icoontje van het netwerk klik gebeurd er niet en hij verbind ook niet , ook als ik explorer wil openen doet hij het niet ?
Weet iemand wat ik er aan kan doen? dankje
Nu als ik rechts van beneden op het icoontje van het netwerk klik gebeurd er niet en hij verbind ook niet , ook als ik explorer wil openen doet hij het niet ?
Weet iemand wat ik er aan kan doen? dankje