Archief - laptop kapot?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gumball4000

Legacy Member
Ik ben in het bezit van een Acer Aspire laptop en deze is bijna 2 jaar oud.
Nu moest ik vandaag een update van Itunes installeren en het downloaden ging echt langs geen kanten als de laptop op de tafel zat. Als ik mijn laptop aan de voorzijde wat ophefte ging hij echt aan een supersnelheid downloaden, legde ik hem terug helemaal neer ging het weer niet meer..:crazy:
Ik heb dit een 20-tal keer geprobeerd en telkens als ik hem wat omhoog hield ging hij snel downloaden..:oink:
Ik had dit vroeger ook opgemerkt en wist niet of dit toeval was of niet..
Ik zit op 20M van de wifi verbinding..lijkt mij niet te ver te zijn.

Jan - Wallabie

Legacy Member
Verzet u zelf eens pal in de buurt van uw router en doe dat dan nog eens.

gumball4000

Legacy Member
Jan - Wallabie zei:
Verzet u zelf eens pal in de buurt van uw router en doe dat dan nog eens.

Ik zit nu voor de router en hij lijkt beter te gaan..maar het rare is dat ik het vroeger niet zo fel merkte als nu, dat ik in mn kamer zo slecht bereik had..
Mss ook eens aan een nieuwe laptop denken, 79% batterij (op gebalanceerde stand) is maar 49min op kunnen werken..:sad:

Dacht aan een macbook..
Ik gebruik enkel:
-msn
-skype
-office
-internet zelf (natuurlijk xD)
-gebruik hem vaak op school, nu moet ik altijd een lader meenemen, zou handig zijn om geen lader mee te nemen.
Enige nadeel is wel da Ovi Suite van Nokia niet op OS gaan..:s

KnightOfCydonia

Legacy Member
Misschien eens opendraaien en de koeling vrijmaken van stof? Misschien dat wanneer je hem opheft dat de ventilatie terug beter kan draaien, wordt je laptop misschien ook redelijk warm bij intensief gebruik?

gumball4000

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
Misschien eens opendraaien en de koeling vrijmaken van stof? Misschien dat wanneer je hem opheft dat de ventilatie terug beter kan draaien, wordt je laptop misschien ook redelijk warm bij intensief gebruik?

Maar als ik hem ophef is het aan de voorkant (de kant van de mousepad), de achterkant blijft nog op de tafel.

Sakke1994 zei:
Update uitvoeren van de netwerkkaart als dit nog niet gebeurd is, doet al vaak wonderen.

Wil je echt een nieuwe laptop? Ga dan voor eentje met een Amd E-350 apu :

15": MSI CR650-029NL prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
11.6": HP Pavilion dm1-3125ed prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

Hou er wel rekening mee dat de 2e maar zo groot is als een A4'tje, de eerste is standaardformaat van een laptop.

En hoe doe ik een update van de netwerkkaart?
Bon toen ik hem kocht ging de batterij maar 1.5-2u mee..terwijl de cheape laptop van mn vriendin 5u meegaat:s
Ik heb nu een dual core processor, dus zal daaraan liggen natuurlijk..en een ATI Radeon 4570HD Grafische kaart

Wat vind je van een Macbook? ik wil iets stevigs, dat lang kan meegaan (ik moet mijne nu dagelijks 3-4x laden, dus 3-4 cycli per dag, terwijl een batterij er 1000 aankan..een batterij die het lang uithoudt zal ik dan langer kunnen gebruiken -macbook pro zou ik dan maar 1x/dag moeten opladen en zou dan 3x langer meegaan- imo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan