Archief - kut-pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Laatste temp wil het moederbord wsl zeggen, en dat is toch overdreven hoog? Dat het moederbrd bijna even warm wordt als de CPu zelf :wtf: .

CPU is warm ja (voor dezen tijd van 't jaar zeker) en mobo helemaal.
Als Aldi hun cases is wa groter maakte waardoor er meer plaats is voor fans eh...

H3llriser

Legacy Member
te zwaar overcloakt mss? minne maat had da toch voor. Eeft em terug geclockt (nie helemaal e) en sindsdien geen problemen meer

stormsman

Legacy Member
weet iemand hoe da ge een 2de voeding moet aansluiten wand mijne "KUT" pc zegt altij da het vermogen te klein is van mijn voeding. drm hem ik mijn pc trug moeten zetten op 2 ghz(standaart :'().

_-Y-_

Legacy Member
Ik heb ook hetzelfde probleem , ik speel vice city en na 5 minuten herstart hij, bij mij ook pc van medion, laatste nieuwe. Al 2 keer naar GSC gereden, eerste keer hebben ze drivers geherinstalleerd, 2de keer een nieuwe 3dkaart, nu bel ik en ze houden mij daar een half uur aan de lijn, omda ze me de techniekers praten en dan verbreken ze gewoon de verbinding, ik bel terug, uiteraard weet niemand wie die telefoon opgepakt had :angry:

troid

Legacy Member
zie is naar die temperatuur daar is iets 128° (wss ne bug) :eek:
en dan die 60° cpu is ook nogal hoog

str0ntj3

Legacy Member
herstarten is van te warm lopen

bewijs nog maar is : medion, ge koopt et nie om zonder miserie te zitten.

$kullrider

Legacy Member
De drivers die ik vanop de medion cd heb geinstalleerd op mijn pc zijn audio, motherboard, VGA en keyboard. Welke andere zou ik misschien nog moeten doen strontje??

troid

Legacy Member
str0ntj3 zei:
herstarten is van te warm lopen

bewijs nog maar is : medion, ge koopt et nie om zonder miserie te zitten.

Mja kweet niet of het nu nog is maar medion steekt er zeer weining fans in , ik weet nog vroeger op lcd die medion stond super heet, ik kon er een eitje op bakken :p

Ghastly

Legacy Member
Mijne Medion draait stillekes en vrij koel! (straks is speedfan teste thuis)

En daarmee moet ge maar is ophouden met op de Aldi-pc's te kakken! :tongue:



Mijne volgende wordt toch ook iets anders zenne ;) niet da hij slecht is, maar ik stel de volgende zelf samen!!

Conqie

Legacy Member
als er nie zoveel misserie mee was zou er ook niemand op kakke ze :p
ma der is altij wel iet me merk pc's :p

$kullrider

Legacy Member
Om toch nog maar eens te kakken. Mijn pc is dus van de aldi en dit is wat er al allemaal mee is gebeurd (had dit al in de post van aldi gezet :) )


aldi-pc's sucken. Althans de mijne. Mensen kopen een pc bij de aldi zodat er direct alles bij zit en ze niets moeten bijhalen.

Toen ik de mijne kocht was de muis al direct kapot. Hebben we dan opgestuurd met taxy-post en een maand later een nieuwe muis. Dus ofwel had ik een niuwe muis moeten kopen ofwel nog een maand wachten voor ik mijn pc kon gebruiken. Gellukig had ik nog een reservemuis van mijn vorige pc.

2 weken later gaan de boxen kapot. Ik weet niet hoe het kwam maar er kwam plot een heleboel geruis zonder dat ik hem te luid had gezet. Toch wilde ik ze niet opsturen omdat ik dan een maand geen geluid had. Maar 2 of drie weken voor de grote vakantie viel plots men scherm ook uit en wilde niet meer opstarten. Toen heb ik ze maar alletwee tegelijk opgestuurd en terwijl men oude scherm van 15" weer aangesloten.

De boxen kwamen na een mand terug maar het scherm was iets anders. De eerste maand horen we er niets van. De tweede maand ook niet. Toen heb ik eens gebeld en zeiden ze dat ze er mee bezig waren en dat we hem binnenkort terug zouden hebben. 3 maanden later nog niets, weer gebeld en weer zelfde antwoord. 4 maanden later nog altijd niets dus weer gebeld en weer zelfde antwoord. toen heb ik gedreigd om gerechtelijke stappen te zetten als ik mijn scherm niet rap terughad. 2 weken later kregen we een pakket men een 17" flatscreen dat eigenlijk wel mooi is maar met een reactietijd van 30ms waardoor sommige dingen op mijn oude 15" toch nog altijd mooier zijn en het scherm dat ik had gekocht in de aldi was 19". Maar ik had geen zin om nog langer te wachten dus zit ik hier nu voor een 17" flatscreen.

Mensen die dus die pc hadden gekocht en nog geen andere onderdelen hadden moesten nu al een nieuwe muis, nieuwe boxen en een nieuw scherm hebben gekocht ofwel zouden ze nog niet veel plezier aan hun pc hebben gehad.

En nu, nu ik eindelijk dacht dat alles in orde was begint mijn pc constant uit te vallen. Ik heb al twee maal geformateerd dus het moet aan mijn hardware liggen. Misschien 3d-kaart kapot ofwel cpu of koeling. Dus nu ben ik aan het twijfelen om hem binnen te doen en weer minimum 1 maand te wachten en maximum veel meer, ofwel men pc om het uur te laten uitvallen en pas na drie keer rebooten terug aan te laten slaan.

Dit kan natuurlijk allemaal puur pech zijn maar het is dan wel heeeeeel veeeeeeel pure pech :cry: :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan