Om toch nog maar eens te kakken. Mijn pc is dus van de aldi en dit is wat er al allemaal mee is gebeurd (had dit al in de post van aldi gezet

)
aldi-pc's sucken. Althans de mijne. Mensen kopen een pc bij de aldi zodat er direct alles bij zit en ze niets moeten bijhalen.
Toen ik de mijne kocht was de muis al direct kapot. Hebben we dan opgestuurd met taxy-post en een maand later een nieuwe muis. Dus ofwel had ik een niuwe muis moeten kopen ofwel nog een maand wachten voor ik mijn pc kon gebruiken. Gellukig had ik nog een reservemuis van mijn vorige pc.
2 weken later gaan de boxen kapot. Ik weet niet hoe het kwam maar er kwam plot een heleboel geruis zonder dat ik hem te luid had gezet. Toch wilde ik ze niet opsturen omdat ik dan een maand geen geluid had. Maar 2 of drie weken voor de grote vakantie viel plots men scherm ook uit en wilde niet meer opstarten. Toen heb ik ze maar alletwee tegelijk opgestuurd en terwijl men oude scherm van 15" weer aangesloten.
De boxen kwamen na een mand terug maar het scherm was iets anders. De eerste maand horen we er niets van. De tweede maand ook niet. Toen heb ik eens gebeld en zeiden ze dat ze er mee bezig waren en dat we hem binnenkort terug zouden hebben. 3 maanden later nog niets, weer gebeld en weer zelfde antwoord. 4 maanden later nog altijd niets dus weer gebeld en weer zelfde antwoord. toen heb ik gedreigd om gerechtelijke stappen te zetten als ik mijn scherm niet rap terughad. 2 weken later kregen we een pakket men een 17" flatscreen dat eigenlijk wel mooi is maar met een reactietijd van 30ms waardoor sommige dingen op mijn oude 15" toch nog altijd mooier zijn en het scherm dat ik had gekocht in de aldi was 19". Maar ik had geen zin om nog langer te wachten dus zit ik hier nu voor een 17" flatscreen.
Mensen die dus die pc hadden gekocht en nog geen andere onderdelen hadden moesten nu al een nieuwe muis, nieuwe boxen en een nieuw scherm hebben gekocht ofwel zouden ze nog niet veel plezier aan hun pc hebben gehad.
En nu, nu ik eindelijk dacht dat alles in orde was begint mijn pc constant uit te vallen. Ik heb al twee maal geformateerd dus het moet aan mijn hardware liggen. Misschien 3d-kaart kapot ofwel cpu of koeling. Dus nu ben ik aan het twijfelen om hem binnen te doen en weer minimum 1 maand te wachten en maximum veel meer, ofwel men pc om het uur te laten uitvallen en pas na drie keer rebooten terug aan te laten slaan.
Dit kan natuurlijk allemaal puur pech zijn maar het is dan wel heeeeeel veeeeeeel pure pech
