als het te warm lopen van je kaart de reden is van artifacts dan gaat da helpen
anders niet
klein voorbeeld : mijne goeie oude Ti200 deed standaard de core 250 ,
met voltmod erop 270, maar extra koeling hielp nix.
de gpu kon gewoon niet sneller omdat hij zelf de limiet had bereikt, niet omda hij het te warm had