GeX69
Legacy Member
Hoi, njah ik zit momenteel in een l@n party enzo
maar ik heb een probleempje met mijn koptelefoon,
tis een draadloze sennheizer ((goeie dus)) hij steekt achter in mijn pc .. maat het probleem is dat hij maar heel zacht geluid afspeeld
Ik heb ook al in de sound config gekeken maar alles staat op max ...
maar ik heb een probleempje met mijn koptelefoon,
tis een draadloze sennheizer ((goeie dus)) hij steekt achter in mijn pc .. maat het probleem is dat hij maar heel zacht geluid afspeeld
Ik heb ook al in de sound config gekeken maar alles staat op max ...