Archief - Klein netwerk! 2 pc's met adsl!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ik heb thuis een netwerkste! Maar ik ben momenteel ni mee met de kwaliteit van al die toestellen! T'is voor mijn lief! Ze heeft op haar kamer 'eindelijk' ne pc gekregen! Ze hebben adsl!

mijn doel: De 2 pc's verbinden met het net! draadloos, niet-draadloos!??
probleem! Wat is goed??

er moet een interne adsl modem! Prijsverschil tussen beide! Liefst een goede kwalteit en .g

guRuh

Legacy Member
gewoon routerke kopen, en kabel trekken naar haar kamer (straight kabel (not a gay-cable :lol:)), wel zien dat er nen ethernet modem in die router is ingebouwd (nieuwer hebben dat allemaal ze)

ze moet gewoon een netwerkje kaartje hebben (zit op mobo ws)

$anka

Legacy Member
routerke kopen (kost ong 40 a 50 euro, en dan hebde iet goe), kunt zelf zien of ge de mogelijkheid hebt om kabels te trekken.

indien mogelijk, kunde beter met draad pakken. stabiel + veilig.

indien niet mogelijk. zien hoe groot de afstand is, rekening houden met eventueel gewelfde plafond, en dan uw netwerk ff beveiligen he zodat niet iedereen erop kan.

KoeKaTsJoE

Legacy Member
t'is ni doort plafond! Maar afstand van 5 meter ongeveer! Kwil gewoon een merk! met ingebouwde adsl modem

KoeKaTsJoE

Legacy Member
njah topcom vind ik persoonlijk goedkope boucht! thuis heb ik een level1 en da draait hier perfect! mss dat ik dezelfde bij haar ga zetten!

yaris

Legacy Member
Ik heb hier nen thompson speedtouch, zijn dat goeie modems of is dit ook bucht, ik moet zeggendat ik om te gamen soms wel wat latency heb.

Apu het aapje

Legacy Member
goeie raad: koop een router waarvan je weet hoe ie werkt. ik ga hetzelfde doen. ik heb hier thuis nen Di-624 staan van D-link, en ik ga een DI-604 kopen voor op onze lan. aangezien bijna alle d-link routers uit die reeks nagenoeg hetzelfde werken is da veelgemakkelijker om alles in te stellen. ook als ge probs ebt weet ge oe ge ze moet oplossen.
Nog een tip: in het geval van routers ed. is een eenvoudige setup, een goede handleiding, dito on-line support en een grote gebruiksvriendelijkheid een meerprijs waard. kijk ook eens voor je het product aanschaft naar de on-line gebruikershandleiding, of je alles verstaat en op voorhand weet hoe het werkt. ik doe dit de laatste tijd altijd en heb nog geen slechte aankoop gedaan.

conclusie: maak je huiswerkt !

lotter.be

Legacy Member
ik heb een SMC adsl barricade, ben ik ook wel tevreden van.
heb nooit lag, zelfs niet als ik met ps2 socom2 online ben en iemand anders ondertussen cs't. maar da ligt eerder aan u verbinding denk ik.
die is wel niet draadloos en kost 94 euro.

Snake

Legacy Member
ik heb ook een router! één van us robotics! ik gebruik hem nu al een halfjaar! hij werkt goed! ik raad je aan om één van dit merk te kopen!

Apu het aapje

Legacy Member
yaris zei:
Ik heb hier nen thompson speedtouch, zijn dat goeie modems of is dit ook bucht, ik moet zeggendat ik om te gamen soms wel wat latency heb.

rates !

willy486

Legacy Member
KoeKaTsJoE zei:
njah topcom vind ik persoonlijk goedkope boucht! thuis heb ik een level1 en da draait hier perfect! mss dat ik dezelfde bij haar ga zetten!
juidt gelijk Trust
:rofl:

KoeKaTsJoE

Legacy Member
idd willy! Topcom en trust zijn vervangmiddelen! hehe! Wrs word het zonen d-link! T'is toch maar voor 2 pc's en gamen doet ze niet! 'nog niet' :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan