KoeKaTsJoE
Legacy Member
Ik heb thuis een netwerkste! Maar ik ben momenteel ni mee met de kwaliteit van al die toestellen! T'is voor mijn lief! Ze heeft op haar kamer 'eindelijk' ne pc gekregen! Ze hebben adsl!
mijn doel: De 2 pc's verbinden met het net! draadloos, niet-draadloos!??
probleem! Wat is goed??
er moet een interne adsl modem! Prijsverschil tussen beide! Liefst een goede kwalteit en .g
mijn doel: De 2 pc's verbinden met het net! draadloos, niet-draadloos!??
probleem! Wat is goed??
er moet een interne adsl modem! Prijsverschil tussen beide! Liefst een goede kwalteit en .g
)), wel zien dat er nen ethernet modem in die router is ingebouwd (nieuwer hebben dat allemaal ze)

