[IpL]Viper_666
Legacy Member
Sinds gisteren heb ik dus problemen met mijn toetsenbord.
Het gaat niet om een driver kwestie want hij doet net hetzelfde
in Windows XP als in Server 2003, met of zonder de iTouch
software geinstalleerd, envenals in de BIOS...
Dat gaat zo zowel via de keyboard aansluiting als via USB.
Wat gebeurt is het volgende: de toetsen reageren niet meer correct.
Zo zijn de toetsen P B V,rechter pijltje uitgeschakeld,
geeft de linker Shift een A, de rechter Shift een W, Q geeft F3
en blijken TAB en Caps-Lock qua functie te zijn samengesmolten,
sneltoetsen zoals Win+Pauze werken niet meer...
Bref das ni echt handig om mee te werken,vooral om te programmeren
en kmoet verderwerken aan m'n eindwerk, plus dak nimeer kan inloggen ook ni door die toetsen die flippen.
weet er iemand wat ik daaraan kan doen, buiten een ander kopen?
Het gaat niet om een driver kwestie want hij doet net hetzelfde
in Windows XP als in Server 2003, met of zonder de iTouch
software geinstalleerd, envenals in de BIOS...
Dat gaat zo zowel via de keyboard aansluiting als via USB.
Wat gebeurt is het volgende: de toetsen reageren niet meer correct.
Zo zijn de toetsen P B V,rechter pijltje uitgeschakeld,
geeft de linker Shift een A, de rechter Shift een W, Q geeft F3
en blijken TAB en Caps-Lock qua functie te zijn samengesmolten,
sneltoetsen zoals Win+Pauze werken niet meer...
Bref das ni echt handig om mee te werken,vooral om te programmeren
en kmoet verderwerken aan m'n eindwerk, plus dak nimeer kan inloggen ook ni door die toetsen die flippen.
weet er iemand wat ik daaraan kan doen, buiten een ander kopen?
