Archief - Keyboard doet raar... (Logitech Optical Wireless Desktop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Sinds gisteren heb ik dus problemen met mijn toetsenbord.
Het gaat niet om een driver kwestie want hij doet net hetzelfde
in Windows XP als in Server 2003, met of zonder de iTouch
software geinstalleerd, envenals in de BIOS...
Dat gaat zo zowel via de keyboard aansluiting als via USB.

Wat gebeurt is het volgende: de toetsen reageren niet meer correct.
Zo zijn de toetsen P B V,rechter pijltje uitgeschakeld,
geeft de linker Shift een A, de rechter Shift een W, Q geeft F3
en blijken TAB en Caps-Lock qua functie te zijn samengesmolten,
sneltoetsen zoals Win+Pauze werken niet meer...

Bref das ni echt handig om mee te werken,vooral om te programmeren
en kmoet verderwerken aan m'n eindwerk, plus dak nimeer kan inloggen ook ni door die toetsen die flippen.

weet er iemand wat ik daaraan kan doen, buiten een ander kopen?

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Heb toetsenbord in kwestie eens opengemaakt...
Daar binnenin is er zo een dubbel gevouwen plastic folie,
met allemaal electrische geleidende paden in...
Nu het ding is dat er een paar van die licht grijze lijnen precies
opgelost en geoxydeerd waren (azo bruinachtig uitgelopen).
Heb dat dan met wat isopropyl alcohol opgekuist en de kleur van die
lijnen is nu zwart, vermoedelijk is de geleidende materie der vanaf...

Logitech kan geen interne componenten en vervangstukken leveren
voor zijn producten, volgens hen omdat ze een te groot product
aanbod hebben om voor dit soort service te kunnen zorgen..
over rma gesproken :crazy:

Hoe zou ik die contacten weer opnieuw kunnen laten functionneren?
Heb gedacht aan van die electrisch geleidende verf ofwel
telekens een brug maken met zeer dunne ijzerdraad...

Kan er mij iemand zeggen waar ik zo een verf kan vinden?

Exit

Legacy Member
er bestaat een pasta om die banen terug te maken maar .... zo'n verf, dunno waar
of ge da nog gaat in orde krijgen die banen, ik vrees daar eigenlijk voor ...

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Enig idee waar men aan zo'n pasta kan geraken?

Die verf das iets op basis van zilver heb ik horen zeggen.
Zal een van dees dagen eens een kijkje nemen in de Brico...

En anders wordt da nen diNovo peisk, ma ni de Bluetooth versie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan