incuflex
Legacy Member
Ik heb n'een laptop gekocht en zit draadloos op het net met n'een router.
Nu marcheert internet zoals het moet maar overdrachten bij msn gaan zeer traag en kazaa wilt niet connecten.
Fierewall is afgezet, kan da liggen omdat de poorten van mijne pc ni juist zijn afgesteld op mijne router en hoe moet ik da dan correct doen?
Merci voor de hulp,
[email protected]
maarten
Nu marcheert internet zoals het moet maar overdrachten bij msn gaan zeer traag en kazaa wilt niet connecten.
Fierewall is afgezet, kan da liggen omdat de poorten van mijne pc ni juist zijn afgesteld op mijne router en hoe moet ik da dan correct doen?
Merci voor de hulp,
[email protected]
maarten

wa hadde vandaag guruh?
ad: