mats753
Legacy Member
Heej,
ik heb op mijn kot kabelaanlsuiting. Nu heb ik een kabel van 5m gekocht en in mijn panasonic quitrix gestoken. Nu zoek ik naar zenders via zo de "afstemprocedure", maar ik krijg enkel maar 2 kanalen, en die zijn dan nog niet zuiver.
Hoe komt dit? Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt
ik heb op mijn kot kabelaanlsuiting. Nu heb ik een kabel van 5m gekocht en in mijn panasonic quitrix gestoken. Nu zoek ik naar zenders via zo de "afstemprocedure", maar ik krijg enkel maar 2 kanalen, en die zijn dan nog niet zuiver.
Hoe komt dit? Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt
