Bill
Legacy Member
Ik ben van plan een coaxkabel naar boven te leggen voor digitale tv.
Volgens Telenet is het dan ook belangrijk om goede kabel te gebruiken, liefst RG6 (grijs).
Nu vind ik die hier in de streek niet meteen dus ga hem online bestellen.
Op verschillende fora lees ik da Hirshmann kabels aangeraden zijn.
Nu is er de keuze tussen deze:
Hirschmann 1
Hirschmann 2
Buiten de kleur zie ik er geen verschil aan? Welke neem ik het best of iemand een beter voorstel
Volgens Telenet is het dan ook belangrijk om goede kabel te gebruiken, liefst RG6 (grijs).
Nu vind ik die hier in de streek niet meteen dus ga hem online bestellen.
Op verschillende fora lees ik da Hirshmann kabels aangeraden zijn.
Nu is er de keuze tussen deze:
Hirschmann 1
Hirschmann 2
Buiten de kleur zie ik er geen verschil aan? Welke neem ik het best of iemand een beter voorstel
